16 januari 2011

Spännande dagar framöver!

Man får alltid det man vill, det sa en mycket klok person till mig för en herrans massa år sedan.
Var försiktig med hur du riktar din energi, för man får alltid som man vill. Kanske inte på alltid på det sättet man har tänkt sig, så man får vara noga med formuleringen ;-)

Jag sa nyss att jag inte ville jobba utan plugga den här terminen med. Vilket lät smått omöjligt för ansökningstiden gick ut för längesedan och jag har inte fått mitt slutbetyg än. Men imorgon ska jag till Umeå och kolla in universitetet och vara med på en introduktion! Nu är det bara att hålla tummar och tår att mitt betyg anländer snarast denna vecka då så att jag inte blir utsparkad!
Sen så får vi hålla tummarna att jag gillar och klarar av kursen med. Men oj så spännande det är!
Det är nog dags att gå och lägga sig snart så att jag är utvilad imorgon så att jag inte börjar med att gå vilse.
Yeay, riktade kanske rätt för en gångs skull!

Sen så det gamla uttrycket, sikta mot stjärnorna så når du trädtopparna. Hörde ett ännu bättre häromdagen på tv:
Sikta mot månen så träffar du stjärnorna!
Dit ska jag - hänger ni med? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar